Good Trouble
Spinoff på The Fosters. Systrarna Callie och Mariana Foster tar steget in i vuxenlivet och flyttar till L.A., där får Callie jobb som juridisk assistent och Mariana som utvecklare.
DTLA
Efter att ha tagit examen från College har systrarna Callie och Mariana flyttat till Los Angeles där de lär sig att balansera karriär och förhållanden med livet i storstaden.
Callies kärleksliv hettar till efter att hon kontaktar en gammal vän för råd. Marianas försök att visa framfötterna på jobbet får överraskande följder, och Gaels syster Jazmin ber honom om hjälp.
Domare Wilson bjuder över Callie och de andra från kontoret för att grilla, men det hela tar en oväntad vändning. Mariana hanterar den bristande mångfalden på jobbet.
Callie planerar att berätta för domare Wilson om sin koppling till Malika innan Ben har en chans att underminera henne. Alex utesluter Mariana från ett stort projekt.