The L Word
Bette och Tina väntar ivrigt för att se om Tina kommer bli gravid. Samtidigt bjuder Tim Marina på middag hemma hos dem, ovetande om hennes möte med Jenny. Bette blir arg över mötet mellan Jenny och Marina och föreslår att Marina håller sig borta.