Vida
Amerikansk dramaserie om två mexikansk-amerikanska systrar som återförenas i sina barndomskvarter i östra Los Angeles efter att deras mamma gått bort. Deras tillvaro vänds upp och ner när de konfronteras med gamla hemligheter och ett krävande arv.
Eddy kämpar för att närma sig de två systrarna samtidigt som Lyn faller tillbaka i gamla mönster från ungdomsåren och Emma söker efter en utväg.
Emma försöker ta itu med familjeföretaget medan Lyn orsakar problem. Eddy drar sig undan för att sörja Vidalia och Maris svagheter kommer till ytan.
Lyn flyr från kvarteret medan en marknadsundersökning i området leder till att Emma öppnar ett gammalt sår. Mari blir offentligt förnedrad av någon hon litat på.