Sweetbitter
Tess övar på att bära tre tallrikar, det leder till ett romantiskt möte. Hon träffar den tidigare medarbetaren Serena, Simone råder Tess att inte tro på allt.
Tess är ledig och med om ett oroande slumpartat möte. Tess besöker Simone, men hon blir avvisad och känner sig mer ensam än nånsin.
Efter en kaotisk och stressig kväll på restaurangen ger sig Tess och Sasha ut på en drogfylld kväll av dans och äventyr för att slappna av... men kvällen tar en oväntad och farlig vändning.
Tess ska ha sitt slutprov men händelser kantas av avslöjanden om kollegor, en självförvållad skada och ett misstag som kan förstöra chansen att bli anställd.