Run the World
Because ADOS
Renee öppnar upp sig för Ella och Sondi om sitt bräckliga äktenskap med Jason. Whitney känner sig splittrad mellan bröllopsplaneringen och andra tidskrävande uppgifter på jobbet. Ella leker med tanken på att vidga sina dejtingpreferenser.