Harlem
Just när Camille börjar få kontroll över sitt liv dyker hennes ex upp i kvarteret, vilket får henne att ifrågasätta sina val. Tye får ett förvärvserbjudande. Angie grubblar över sitt nästa steg i karriären. Quinn har en tuff natt på Long Island.
Saturn Returns
Tye ska bli intervjuad av Forbes och bestämmer sig för att avsluta romansen med Shayla. Angie erbjuds en roll i Get Out: The Musical. Quinn kämpar för att klara sig när butikshyran höjs. Camilles chef ger henne dåliga nyheter, och hon stöter ihop med Ian på en väns förlovningsfest.
Tjejerna försöker muntra upp Camille efter beskedet om Ians förlovning. Tye har en besvärlig koppling till intervjuaren för Forbes. Det slår gnistor mellan Angie och hennes Uber-förare. Quinn hittar en potentiell dejt via en dejtingapp.
Dr Pruitt bjuder in Camille till en paneldebatt. En manlig strippa fångar Quinns uppmärksamhet. Tye kämpar med en hårkris strax innan Forbes-fotograferingen. Angie ljuger sig till ett jobb som barnflicka.
Camille går på Ians föräldrars avskedsfest. Tye och Anna väljer att ge förhållandet en chans. Quinn inleder en relation utan förpliktelser med Sean.
Angie försöker hitta en man som kan hålla henne varm över vintern. Jameson och Camille pratar om deras nästa steg innan hon får ett omtumlande sms. Quinn tar med Sean som sin dejt till ett event för Isabelle. Tye oroar sig över sin hälsa.