S1, A1: Just när Camille börjar få kontroll över sitt liv dyker hennes ex upp i kvarteret, vilket får henne att ifrågasätta sina val. Tye får ett förvärvserbjudande. Angie grubblar över sitt nästa steg i karriären. Quinn har en tuff natt på Long Island.