And Just Like That...
I det här nya kapitlet av ”Sex and the City” följer vi Carries, Mirandas och Charlottes resa från 30-årsålderns komplicerade verklighet till 50-årsålderns ännu mer komplicerade verklighet.
Hello It's Me
Carrie utmanas i Ches podd att vara mer "sexuellt" öppen. Miranda har en katastrofal första skoldag. Charlotte försöker impa på en annan mamma. Och sen: en annan stor förändring som ingen var beredd på.
Little Black Dress
Miranda och Charlotte kommer till Carries undsättning och bevisar vad man har vänner till. Anthony och Stanford lovar att sluta gräla om småsaker.
Carrie blir varse en överraskande händelseutveckling gällande Bigs ex. Charlotte oroar sig för hur hon ska handskas med en dotters avslöjande. Miranda grubblar över sitt äktenskaps tillstånd.
Carrie ser fram emot att gå vidare och träffar den självlärda fastighetsmäklaren Seema Patel. Charlotte planerar en middagsbjudning med höga insatser för LTW medan Miranda och Nya knyter an över moderskapets karga verklighet.
Carrie återhämtar sig från sin höftoperation, Charlotte får en överraskande nyhet om sin dotter och Ches ord hjälper Miranda att inse vissa sanningar om sitt liv.
Carries jättekliv för sitt framtida jag hjälper henne att omfamna det förflutna. Miranda bekänner en sak för en chockad Charlotte.