Hacks
Ett mörkt mentorskap uppstår mellan den legendariska ståuppkomikern Deborah Vance i Las Vegas och den 25-åriga komediförfattaren Ava Daniels i Hollywood.
Primm
Deborah börjar motvilligt jobba med Ava, och de testar sin kompatibilitet med en högst okonventionell roadtrip. På vägen lär sig Ava en dyrköpt läxa i motståndskraft.
Deborah får ett oväntat tips på en bat mitzvah. På en smyckesmässa får Ava veta mer om Deborahs och DJ:s komplicerade mor- och dotterrelation.
George lovar Ava en väldigt annorlunda Vegaskväll och uppmanar henne att göra en djärv chansning. Efter ett gräl med Marcus om sin framtida karriär visar Deborah sina kort för Marty.