The Comeback
I ett försök att få en roll i en ny sitcom med titeln "Room and Bored" går Hollywood-skådisen Valerie Cherish med på att låta reality-tv-kameror följa hennes minsta steg både hemma och på inspelningsplatsen.
Valerie Triumphs at the Upfronts
Valerie, Mickey och skådespelarna från "Room and Bored" flygs till New York för att presenteras inför media. Väl där går Valerie miste om en förmån och missar en måltid samt inbillar sig att det värsta ska hända när tv-bolagets VD presenterar skådisarna.
Efter en gemensam genomläsning av det första officiella avsnittet bjuder Valerie sina medspelare på en lunch för att lära känna varandra, men Juna dyker inte upp. Hemma blir Valerie rörd när Franchesca äntligen verkar sträcka ut en olivkvist mot henne.