Dave
The Gander
Dave träffar GaTa för första gången och får lära sig om rapvärldens sociala dynamik. Under GaTas rådgivning försöker Dave köpa en vers av YG.
Dave får möjligheten att vara förband åt en stor rappare, men hans nerver orsakar en identitetskris. När Dave ber GaTa vara hans backup-rappare tvingas GaTa konfrontera minnen från sitt förflutna och avslöja sin största hemlighet för sina nya vänner.
Dave är i Philly för att göra sin första konsert någonsin och gänget bor hos hans föräldrar. Efter att ha återförenats med övernattningsgästerna grubblar Dave över sina artistiska rötter.