Woke
Rhymes with Broke
När den unga serietecknaren Keef Knight råkar ut för ett traumatiskt möte med polisen börjar han se världen på ett helt nytt sätt.
Keef och hans vänner beger sig till en konstnärssalong i Oakland där han hoppas att han ska bli väl bemött av East Bay's konstnärliga elit.
Efter händelserna på salongen diskuterar Keef och Adrienne hur de ska gå vidare, Clovis hjälper Ayana att hämnas på sin före detta flickvän och Gunther testar gränserna för sin flytande sexualitet.