Side Quest
Gå djupare in i Mythic Quests universum i dessa fyra fristående historier. Följ liven hos spelare, seriebutiksägare, turnerande orkestermusiker och medlemmar av konstavdelningen medan de söker efter gemenskap, framgång och kärlek.