Government Cheese
När Hampton, (David Oyelowo) friges från fängelse, går inte hans efterlängtade återförening med familjen som han hoppats. I hans frånvaro har hans fru och söner bildat en okonventionell familjeenhet, och hans återkomst skapar kaos i deras värld.