Your Friends & Neighbours
När en finansjätte (Jon Hamm) plötsligt finner sig skild och utan jobb börjar han stjäla från rika grannar för att hålla sig flytande. Att stjäla från sin egen sociala krets stimulerar honom – men han dras gradvis in i en dödlig röra.