Wolfs
Två rivaliserande fixares (George Clooney och Brad Pitt) vägar korsas när båda kallas in för att mörklägga en framstående New York-makthavares felsteg. Under en explosiv natt måste de lägga sitt missnöje – och sina egon – åt sidan för att klara uppgiften.