Caught Stealing
Hank Thompson (Austin Butler), en före detta basebollstjärna, jobbar nu som bartender på en bar i New York, har en fantastisk flickvän (Zoë Kravitz) och hans lag är på väg mot mästerskapet. När grannen Russ (Matt Smith) ber honom att passa katten hamnar han mitt bland hotfulla gangsters utan att veta varför. Han måste göra allt han kan för att överleva tillräckligt länge för att ta reda på det.