The Instigators
Rory och Cobby är osannolika partners: en desperat far och en före detta kåkfarare som kastas samman för en kupp. När den misslyckas sällar de sig till en ovanlig medbrottsling – Rorys terapeut – för att komma undan polisen, tröga byråkrater och en hämndlysten maffiaboss.