Argylle
När intrigerna i hennes böcker kommer för nära ett ondskefullt brottssyndikats verksamhet, kastas den introverta spionromanförfattaren Elly Conway och hennes katt in i den verkliga spionvärlden – där inget och ingen är vad de verkar vara.