Palm Royale
År 1969 strävar en ambitiös kvinna efter att överskrida gränsen mellan de bemedlade och de obemedlade för att säkra sin plats vid USA:s mest exklusiva, fashionabla och förrädiska bord: Palm Beachs societet.