Why Women Kill
WHY WOMEN KILL, en mörk dramakomedi skapad av Marc Cherry, skildrar livet för tre kvinnor som lever under tre olika decennier: en hemmafru på 60-talet, en societetsdam på 80-talet och en advokat år 2019, som alla upplever otrohet i sina äktenskap. Serien visar hur kvinnors roller har förändrats, men hur deras reaktion på svek... inte har det.