The White Lotus
Arrivals
En ny våg av gäster anländer till White Lotus, och hotellchefen Armond försöker blidka en oresonlig Shane och hans lättsamma nya fru Rachel medan spachefen Belinda lugnar en sörjande Tanya.
New Day
En försiktigt optimistisk Belinda balanserar på en tunn tråd med Tanya, medan Armond spånar på sätt att handskas med Shane. När Rachels man förringar hennes arbete ber hon Nicole om råd.
Shane slår hål på Rachels nya karriärplaner, och hon blir dessutom överrumplad av en oväntad gästs ankomst. Just när Belinda börjar ta Tanyas affärsförslag på allvar riktas hennes uppmärksamhet mot en fascinerande hotellgäst.