S1, A6: Rachel berättar jobbiga sanningar för Shane och anförtror sig åt Belinda, som själv är skakad av dåliga nyheter. Familjen Mossbacher vänder blad efter den otäcka händelsen och Quinn avslöjar stora planer för sitt liv.