The White Lotus Mysterious Monkeys
S1, A3: Quinn blir fråntagen sina prylar och går motvilligt en dykarkurs med Mark, som försöker bearbeta avslöjanden om sin bortgångne far. I hopp om att tända gnistan med Rachel på nytt tar Shane hjälp av Armond att planera en romantisk kväll.