The White Lotus Recentering
S1, A4: Shane slår hål på Rachels nya karriärplaner, och hon blir dessutom överrumplad av en oväntad gästs ankomst. Just när Belinda börjar ta Tanyas affärsförslag på allvar riktas hennes uppmärksamhet mot en fascinerande hotellgäst.