Rage
Marga & Tina
En osannolik allians ingås när Marga blir varse att hennes man Robert har en affär med deras hushållerska Tina.
När Nats överordnade utför en personalöversyn gör hon allt hon kan för att behålla sitt jobb på varuhuset.
Vegankocken Vera, som står under ständigt hot från sin största belackare, bestämmer sig för att tysta honom för gott.