The Horror of Dolores Roach
Efter ett orättfärdigt 16-årigt fängelsestraff återvänder Dolores Roach (Justina Machado) till ett gentrifierat Washington Heights, där hon återförenas med en gammal pundarvän, Luis, som låter henne bo och arbeta som massös i källaren under hans empanada-butik. När hennes nyfunna stabilitet genast hotas drivs “Magic Hands” Dolores till chockerande extrema handlingar för att överleva.