Based on a True Story
Nathan kämpar för att hålla sig till sin version; Ava och Nathan hamnar i konflikt med Matt.
Ava, Nathan och Matt deltar på en true crime-konferens; Nathan drabbas av en moralisk kris.
Efter en chockerande händelse på CrimeCon pressar Ava och Nathan Matt på sanningen.
Ava och Nathan går på en välgörenhetsauktion där både nya och gamla sår rivs upp.