Poker Face
Charlie Cale är välsignad med en enastående förmåga att avgöra när någon ljuger och hon utreder brott hon råkar ut för längs vägen när hon är på resa.
Charlie misstänker att det är något lurt med ett chockerande dödsfall på en grillrestaurang i Texas.
Charlie misstänker brottslig aktivitet när en musiker i ett en gång mycket populärt band plötsligt dör.