High Potential
Dancers in the Dark
Medan Morgan och poliserna anpassar sig till hennes nya roll som konsult utreder de ett mordförsök på en steppdansare, och upptäcker att saker och ting inte är riktigt som de verkar. Ava får reda på mer om sin far.
Morgans intellekt och städningserfarenhet visar sig vara användbara när poliserna kallas till en mordplats på ett hotellrum. Morgan styr Avas dejting. Soto avslöjar detaljer om Romans försvinnande.
Morgan är exalterad över att få sin officiella LAPD-bricka, trots Karadecs motvilja. Poliserna arbetar outtröttligt på ett känslomässigt fall med försvunna barn, som berör Morgan känslomässigt och får hennes hjärna att jobba övertid.
Teamet utreder en exotisk djurveterinärs död. Arbete stör Karadecs dejtingliv. Morgan följer en förälders magkänsla om sin tonårsdotter.
En vild kontorsfest på en högprofilerad medicinteknisk startup leder till det chockerande mordet på grundaren och VD:n. En ny medarbetare på kontoret fångar Morgans intresse.