Elsbeth
När en realitystjärna hittas död i sitt badkar utreder Elsbeth och Kaya om det rör sig om en olycka eller mord. Undersökningen leder dem till Skip Mason, en färgstark tv-producent, som är känd för att hur hur långt som helst i jakten på bra tv.
Äktenskapsmäklaren Margo Clarke tar till extrema åtgärder för att hindra sin klient från att få reda på makens hemligheter. När maken försvinner får Elsbeth och Kaya i uppdrag att utreda fallet.
När världens främsta tennisspelare plötsligt dör på planen riktar Elsbeth och Kaya misstankarna mot en framgångsrik tennisstjärna och hans tävlingsinriktade pappa. Samtidigt börjar Wagner ana att Elsbeth döljer något om sin vistelse i New York.
Efter att en av New Yorks mest eftertraktade plastikkirurger hittas död riktar Elsbeth sina misstankar mot offrets tidigare chef, Dr. Vanessa Holmes. Samtidigt håller Kaya stenkoll på Elsbeth då hennes utredning av Captain Wagner intensifieras.