Sugar
Colin Farrell är John Sugar – en charmig privatdetektiv som navigerar de mörka hörnen i soliga Los Angeles. Trots att han bara ser det goda i mänskligheten hemsöks Sugar av en hemlighet som är för farlig för att avslöja.