Shining Girls
Åratal efter att en brutal attack rubbat hennes verklighet, får Kirby Mazrachi reda på att ett mord blivit sammankopplat med överfallet. Hon slår sig samman med veteranreportern Dan Velazquez för att förstå sig på sin föränderliga tillvaro – och konfrontera sitt förflutna.