Black Bird
Inspirerad av sanna händelser. När Jimmy Keene inleder ett tioårigt fängelsestraff får han ett otroligt erbjudande. Om han kan locka fram ett erkännande från misstänkte mördaren Larry Hall kommer Jimmy att befrias. Att genomföra uppdraget blir hans livs största utmaning.