Criminal Record
Londonpoliserna Hegarty och Lenker tror båda på att bekämpa brott – men har väldigt olika uppfattning om metoderna. De tvingas in i ett partnerskap ingen av dem hade önskat och måste samarbeta för att tjäna rättvisan i en värld som snabbt förändras.