Hijack
Expertförhandlaren Sam Nelson anar inte vad som väntar honom – och det gör inte heller någon ombord – efter att en grupp kapare tar kontrollen. Sam kommer att testa varenda strategi i boken för att övermanna dem, medan riskerna ökar för varje sekund.