En djävul till granne
Sköt du ditt
Samira blir övertygad om att hennes nya granne har något ont i kikaren och möjligen är inblandad i ett brott.
En grannfest kastar ljus på chockerande hemligheter och Samira misstänker att Rob döljer något.
När glimtar av Robs och Naveens förflutna dyker upp gör Samira en upptäckt som förändrar allt.
Gänget på återvändsgatan ger sig ut på ett uppdrag för att hitta svar och rädda en granne som kan vara i fara.