On Becoming a God in Central Florida
The Stinker Thinker
Krystal Stubbs satsar hårt på sin makes drömmar medan han brottas med tanken på att lämna sitt jobb. Cody förlorar en vän, men träffar sin hjälte.
Krystal (Kirsten Dunst) och Cody (Theodore Pellerin) anordnar ett möte. Ernie (Mel Rodriguez) försöker knyta an till sin son. Stan (Usman Ally) hittar en ny leverantör till vattenparken.
Krystal (Kirsten Dunst) får en fågelsmitta och ger sig ut på odyssé. En samling gamla motivationsban kan förändra Codys (Theodore Pellerin) öde. Ernie (Mel Rodriguez) försöker att rekrytera.
Krystal (Kirsten Dunst) frotterar sig med gräddan. Cody (Theodore Pellerin) kommer med ett överraskande affärsförslag. Ernie (Mel Rodriguez) hittar rytmen som rekryterare.