The Righteous Gemstones
Seriepremiär. Jesse Gemstone får en video från utpressare som försöker svärta ner hans rykte.
They Are Weak, But He Is Strong
Baby Billy återvänder till Gemstones prästerskap. Jesse försöker lista ut sina utpressares identiteter.
1989 hanterar unga Jesse, Judy och Baby Billy nyheten om att Aimee-Leigh är gravid på olika sätt.
Judy överväger Baby Billys erbjudande att främja hennes karriär. Jesse skaffar avgörande bevis som han hoppas ska leda till utpressarna.