Vice Principals
A Trusty Steed
Gamby och Russell kränker Belindas privatliv. En granskare från skolverket skrämmer vicerektorerna.
Gamby försöker imponera på Amanda under en utflykt som anordnats av mr Hayden, en vänlig historielärare.
Gamby och Russell betraktar en match i amerikansk fotboll som ytterligare ett sätt att bryta ned dr Browns kämpaglöd.
Dr Brown kräver att Gamby ska bli mindre sträng. Russell försöker hantera en störande granne.
Amanda sluter att avtal med Gamby, medan dr Brown frågar ut en av de längst anställda lärarna om några försvunna böcker.