Enlightened
Amy försöker få med sina kollegor att protestera mot deporteringen av en mexikansk mamma. Senare försöker hon organisera en kvinnogrupp på Abaddonn, men på Kristas baby shower får hon veta att hennes passion inte delas av alla.
Amy blir glad när hennes vän Sandy kommer för att besöka henne. Men när Helen vägrar låta Sandy bo kvar ännu en natt, tvingas Amy låta Sandy sova över på Levis soffa. När Sandy inte dyker upp nästa dag tar Amys svartsjuka över.