What We Do in the Shadows
I What We Do in the Shadows följer vi tre vampyrer på Staten Island som har varit rumskamrater i hundratals år.
Den sköra vapenvilan mellan vampyrerna och Staten Islands varulvar sätts på prov. Colin Robinson hittar kärleken med en ny kollega.
Vampyrerna beger sig till Manhattan för att bilda en allians med en gammal vän som nu är kung över Manhattans vampyrer.
Lazslo - i fladdermusform - tillfångatas av Staten Islands djurpolis och måste räddas. Nadja kan inte längre stå emot att återuppta kontakten med sin reinkarnerade kärlek Gregor.