Our Flag Means Death
Stede Bonnet lämnar gentlemannalivet för att bli sjörövarkapten ombord på piratskeppet Revenge. Han kämpar för att vinna sin upproriska besättnings respekt, men lyckan vänder efter ett möte med kapten Svartskägg.
Stede tar inspiration av Svartskäggs visdomsord och låter Revenges besättning hjälpa honom skrämma ett inkommande handelsfartyg. Efter att Izzy ställt Svartskägg mot väggen angående Stede har Svartskägg svårt att göra det som måste göras.