Our Flag Means Death The Art of F**kery
S1, A6: Stede tar inspiration av Svartskäggs visdomsord och låter Revenges besättning hjälpa honom skrämma ett inkommande handelsfartyg. Efter att Izzy ställt Svartskägg mot väggen angående Stede har Svartskägg svårt att göra det som måste göras.