Schitt's Creek
Mångfaldigt prisbelönt komediserie om den förmögna familjen Rose som förlorar alla sina pengar. Deras enda tillgång är en småstad, Schitt's Creek, som en gång köpts på skoj. Familjen får flytta dit och anpassa sig till ett helt nytt liv.
The Drip
Efter ett missöde mitt i natten vill Johnny sälja stan men för det behöver han få tillstånd av borgmästaren, Roland Schitt. David och Alexis går ut på stan en kväll och träffar delar av lokalbefolkningen.
Johnny och Moira har knappt nåt privatliv i sitt lilla motellrum så de nappar på Rolands erbjudande att få låna hans stuga. Alexis och David passar på att ha fest och bjuder in lite lokala bekanta.
Moira får sitt första jobb på länge när hon blir talesperson för en lokal vinfabrikör. Alexis börjar få obekvämt starka känslor för Mutt. David känner sig sjuk och måste besöka stans enda läkare - en veterinär.