America Ferrera och Ben Feldman spelar i den här roliga arbetsplatskomedin om ett unikt gäng kollegor på en superstor stormarknad.
Magazine Profile
Butiskschefen Glenn (Mark McKinney) blir extremt uppspelt när 7:e himlens interna tidning, Stratus, vill göra en story. Reportern, Cynthia (gästskådespelaren Eliza Coupe), fokuserar mer på Jonah (Ben Feldman) dock, och de två utvecklar en inte så affärsmässig relation, vilket Amy (America Ferrera) hade misstänkt.