Don't Worry, It's His Sister
S1 A3: Johnny blir chockad av att se en porrig skylt i stan men stöter på patrull när han försöker få den nedtagen. David måste försöka skaffa ett jobb. Alexis ska göra samhällstjänst och hamnar tillsamnans med Mutt, gårdagskvällens hångel.