Broad City
What A Wonderful World
Ilana får nys om en hemlig Lil Wayne-konsert. Tillsammans med Abbi bufflar hon sig fram i New York. Tjejerna låter inget hindra dem från att skrapa ihop tillräckligt med pengar för biljetterna.
Tjejerna måste växa upp! Abbi vill köpa sin egen marijuana, som en vuxen kvinna, medan Ilana måste tackla skatten på egen hand. Och, tjejerna är höga som hus.
När Abbi sanerar sin lägenhet mot ohyra och Ilana tappar bort sina nycklar tvingas tjejerna att bo på gatan - just när Abbi har sin första konstutställning.
När Abbi förstår att hon är för snäll, ser hon till att bli mer bitchig. Ilana beslutar sig för att nå sin fulla potential. De går på ett exklusivt party och träffar några äventyrliga dj:ar. Nu kan inget gå fel.