S1, A5: När Abbi förstår att hon är för snäll, ser hon till att bli mer bitchig. Ilana beslutar sig för att nå sin fulla potential. De går på ett exklusivt party och träffar några äventyrliga dj:ar. Nu kan inget gå fel.