What A Wonderful World
S1, A1: Ilana får nys om en hemlig Lil Wayne-konsert. Tillsammans med Abbi bufflar hon sig fram i New York. Tjejerna låter inget hindra dem från att skrapa ihop tillräckligt med pengar för biljetterna.